luni, iunie 7

Iubirea se jură pe Şapte.

E iar şapte, preaiubitul meu şi cândva ţi-am jurat credinţă pe şapte.
Nu ştiu unde eşti, ştiu doar că mă doare Cerul fiinţei de absenţa ta, mă doare Dumnezeu şi viaţa.
Eşti departe iar vina e a mea.
Aceasta parte a vieţii o aseamăn unei arii strident cântată, pictată pe marginea prăpastiei. E între a mă întoarce frântă de mine cu idealuri şi vise aruncate în marea uitării unde Dumnezeu "bate apa iertării în piua Numelui Său" sau a merge acolo unde trec macii în nefiinţă.
Mă dori şi mă frământă. Mă nefiinţă- Cer.
Esenţa nu-i asta oricum, asta sunt eu... esenţa e gândul la tine pe şapte. E a jura iubire din nou. Şi jur.

2 comentarii:

David V.M. spunea...

Stii ce mi'am imaginat citind ce ai scris?
O bucatzica de nor, unul din acela pufos, care poate lua orice forma dorita de imaginatia ta, si de neinteles
Ca patimile noastre..
Nu am inteles nimic! :) Doar am simtit un fel de.. dor

Yochana spunea...

e suficient acel dor....