duminică, mai 9

Naşte-mi Doamne.

Unde-i acum glasul Tău?

Unde-i umbra paşilor pe după care păşeam?

Unde am rătăcit fiinţa-mi?

Şi... unde am ajuns?


Glasul Tău, Doamne, colţul raiului meu

Parcă şopteşte încă

Din zâmbete de copil, din verdele crud

mirosind a primăvară.

De dincolo de nori, glasul Tău.


Umbra paşilor Tăi, Doamne, harta

comorii inestimabile

a fericirii mele pierdute şi regăsite în Tine

E acolo, încă.

Răsare noaptea, în ruga tăinuită de lacrimi.


Fiinţa mea, Doamne?

Aici e tăcere mortuară-

Fiinţa mea o pun pe braţele Tale

ca să primesc speranţa reînvierii

ce fără de Tine ar fi iad.


Am ajuns din nou la răscrucea morţii de moarte.

La puntea dintre "raţiune şi simţire"

În faţa alegerii aleasă, a câta oară?

Altă tăcere.

Naşte-mi Doamne din tăcere

salvarea, naşte-mi ultima oară.

Niciun comentariu: