marți, aprilie 20

Descântec de ploaie

"Ştiu că-i urât să spui sunt cea mai frumoasă femeie
E urât şi poate nici nu e adevărat,
Dar lasă-mă atunci când plouă,
Numai atunci când plouă,
Să rostesc magica formulă sunt cea mai frumoasă femeie
Sunt cea mai frumoasă femeie pentru că plouă
Şi-mi stă bine cu franjurii ploii în păr
Sunt cea mai frumoasă femeie pentru că-i vânt
Şi rochia se zbate disperată să-mi ascundă genunchii,
Sunt cea mai frumoasă femeie pentru că tu 
Eşti departe plecat şi eu te aştept,
Şi tu ştii că te-aştept.
E-n aer miros de dragoste viu,
Şi toţi trecătorii adulmecă ploaia să-i simtă mirosul,
Pe-o asemenea ploaie poţi să te îndrăgosteşti fulgerător.
Toţi trecătorii sunt îndrăgostiţi,
Şi eu te aştept.
Doar tu ştii-
Iubesc ploile,
Iubesc cu patimă ploile,
Înnebunitele ploi şi ploile calme,
Ploile feciorelnice şi ploile-dezlănţuite femei... "
(A. Blandiana)

A plouat azi.

Niciun comentariu: